Într-o lume din ce în ce mai digitalizată, companiile se confruntă cu provocarea de a-și gestiona eficient procesele, de a-și minimiza riscurile și de a-și utiliza optim resursele. În special în domenii precum managementul proiectelor, managementul clădirilor și al instalațiilor și securitatea IT, soluțiile software personalizate sunt esențiale pentru a stăpâni complexitatea și a asigura avantaje competitive. Produsele noastre software – Kenexos pentru managementul proiectelor și Threat Intelligence pentru securitatea cibernetică – vă oferă instrumente puternice, ușor de utilizat, care vă sporesc eficiența și, în același timp, elimină lacunele de securitate.
Fie că doriți să mențineți o imagine de ansamblu asupra proiectelor complexe de construcții, să vă gestionați în mod fiabil sistemele tehnice sau să vă protejați infrastructura IT de amenințările cibernetice în creștere – oferim soluții personalizate care răspund cerințelor dumneavoastră specifice. Stimulați productivitatea, reduceți riscurile și creșteți securitatea resurselor companiei dvs. cu ajutorul soluțiilor noastre software inovatoare.
Soluțiile noastre software combină module puternice care vă oferă asistență completă în domeniile managementului proiectelor, managementului activelor și managementului clădirilor. Cu software-ul de gestionare a proiectelor, gestionarea activelor întreprinderii (EAM) și gestionarea tehnică a clădirilor (TGM), vă oferim instrumente care digitalizează, optimizează și fac procesele de lucru mai transparente – pentru o eficiență sporită, controlul costurilor și disponibilitate maximă.
Ca platformă de conectivitate, KENEXOS® vă extinde peisajul sistemului existent cu o infrastructură de viitor pentru managementul construcțiilor, managementul proprietăților și managementul tehnic al clădirilor.
Cu numeroase module și funcții și o aplicație nativă care poate fi utilizată offline, KENEXOS® conectează fără probleme angajații, subcontractanții, clienții și partenerii.
Ca platformă de conectivitate, KENEXOS® extinde funcțiile sistemului dvs. existent: procese VOB, helpdesk, gestionarea biletelor, documentația de construcție, structura planului, lista de cantități, raportul de măsurare și control. Și datorită SmartForms, listele de verificare și rapoartele personalizate sunt, de asemenea, integrate.
O aplicație mobilă este esențială pentru gestionarea eficientă a proiectelor în construcții, gestionarea activelor și gestionarea proprietăților. Acesta este motivul pentru care KENEXOS® Mobile este disponibil ca aplicație nativă pe toate platformele – și puteți, de asemenea, să vă gestionați proiectele offline dacă nu există conexiune la internet sau dacă aceasta este slabă.
Cu sistemul de bilete clar organizat de la KENEXOS® , sarcinile sunt direcționate direct către persoana de contact potrivită. Acest lucru asigură rezolvarea rapidă a problemelor și respectarea tuturor termenelor limită – perfect pentru șantierele de construcții și lucrările de întreținere.
Înregistrați, structurați și gestionați în mod clar toate dispozitivele și sistemele – inclusiv datele tehnice și numerele de serie.
Creați planuri de întreținere preventivă și corectivă, definiți activitățile și generați automat comenzi de lucru.
Supravegheați timpii de lucru, consumul de materiale și costurile – inclusiv documentația completă a lucrărilor efectuate.
Cu sistemul de bilete clar organizat de la KENEXOS® , sarcinile sunt direcționate direct către persoana de contact potrivită. Acest lucru asigură rezolvarea rapidă a problemelor și respectarea tuturor termenelor limită – perfect pentru șantierele de construcții și lucrările de întreținere.
Înregistrați datele la fața locului și accesați informațiile importante în orice moment – chiar și offline.
Gestionați contractele la nivel central, monitorizați termenele limită și trimiteți memento-uri automate pentru reînnoiri sau anulări.
Înregistrați toate datele, sistemele și dispozitivele clădirii în mod centralizat și digital. Informațiile despre producător, tipuri, locații și numere de serie sunt disponibile în mod clar – pentru transparență maximă și decizii rapide.
Stocați și organizați documentele importante, cum ar fi jurnalele de întreținere, rapoartele de testare și opiniile experților într-o singură locație centrală. Accesați toate informațiile relevante în orice moment și de oriunde.
Înregistrați defectele de construcție și cazurile de garanție direct în sistem. Urmăriți starea acestora, coordonați măsurile și asigurați soluții rapide și eficiente la probleme.
Gestionați în mod centralizat solicitările primite și atribuiți-le automat experților potriviți. Acest lucru economisește timp, minimizează întreruperile și asigură buna funcționare.
Planificați și monitorizați eficient măsurile de întreținere și reparații. Cu o documentație completă și o gestionare centralizată, puteți reduce timpii morți și crește disponibilitatea sistemului.
Ca platformă de conectivitate, KENEXOS® vă extinde peisajul sistemului existent cu o infrastructură de viitor pentru managementul construcțiilor, managementul proprietăților și managementul tehnic al clădirilor.
Cu numeroase module și funcții și o aplicație nativă care poate fi utilizată offline, KENEXOS® conectează fără probleme angajații, subcontractanții, clienții și partenerii.
Ca platformă de conectivitate, KENEXOS® extinde funcțiile sistemului dvs. existent: procese VOB, helpdesk, gestionarea biletelor, documentația de construcție, structura planului, lista de cantități, raportul de măsurare și de gestionare. Și datorită SmartForms, listele de verificare și rapoartele personalizate sunt, de asemenea, integrate.
O aplicație mobilă este esențială pentru gestionarea eficientă a proiectelor în construcții, gestionarea activelor și gestionarea proprietăților. Acesta este motivul pentru care KENEXOS® Mobile este disponibil ca aplicație nativă pe toate platformele – și puteți, de asemenea, să vă gestionați proiectele offline dacă nu există conexiune la internet sau dacă aceasta este slabă.
Cu sistemul de bilete clar organizat de la KENEXOS® , sarcinile sunt direcționate direct către persoana de contact potrivită. Acest lucru asigură rezolvarea rapidă a problemelor și respectarea tuturor termenelor limită – perfect pentru șantierele de construcții și lucrările de întreținere.
Înregistrați, structurați și gestionați în mod clar toate dispozitivele și sistemele – inclusiv datele tehnice și numerele de serie.
Creați planuri de întreținere preventivă și corectivă, definiți activitățile și generați automat comenzi de lucru.
Supravegheați timpii de lucru, consumul de materiale și costurile – inclusiv documentația completă a lucrărilor efectuate.
Cu sistemul de bilete clar organizat de la KENEXOS® , sarcinile sunt direcționate direct către persoana de contact potrivită. Acest lucru asigură rezolvarea rapidă a problemelor și respectarea tuturor termenelor limită – perfect pentru șantierele de construcții și lucrările de întreținere.
Înregistrați datele la fața locului și accesați informațiile importante în orice moment – chiar și offline.
Gestionați contractele la nivel central, monitorizați termenele limită și trimiteți memento-uri automate pentru reînnoiri sau anulări.
Înregistrați toate datele, sistemele și dispozitivele clădirii în mod centralizat și digital. Informațiile despre producător, tipuri, locații și numere de serie sunt disponibile în mod clar – pentru transparență maximă și decizii rapide.
Stocați și organizați documentele importante, cum ar fi jurnalele de întreținere, rapoartele de testare și opiniile experților într-o singură locație centrală. Accesați toate informațiile relevante în orice moment și de oriunde.
Înregistrați defectele de construcție și cazurile de garanție direct în sistem. Urmăriți starea acestora, coordonați măsurile și asigurați soluții rapide și eficiente la probleme.
Gestionați în mod centralizat solicitările primite și atribuiți-le automat experților potriviți. Acest lucru economisește timp, minimizează întreruperile și asigură buna funcționare.
Planificați și monitorizați eficient măsurile de întreținere și reparații. Cu o documentație completă și o gestionare centralizată, puteți reduce timpii morți și crește disponibilitatea sistemului.
Lumea digitală oferă întreprinderilor numeroase oportunități, dar implică și riscuri considerabile. Amenințările cibernetice precum scurgerile de date, atacurile de phishing și programele malware sunt în continuă creștere și pun în pericol nu numai informațiile sensibile, ci și reputația și capacitatea de funcționare a unei companii. Threat Intelligence vă oferă o soluție care vă protejează holistic structura IT.
Recunoașteți și eliminați amenințările IT externe la adresa companiei dumneavoastră înainte ca acestea să fie descoperite de infractorii cibernetici.
Testați măsurile interne de securitate IT și evaluați-vă și îmbunătățiți-vă infrastructura IT cu ajutorul raportului detaliat de gestionare.
Analizele cuprinzătoare ale amenințărilor cibernetice în cadrul întreprinderii necesită, de asemenea, sensibilizarea angajaților. Campaniile de phishing și formarea periodică ajută la recunoașterea timpurie a atacurilor precum ingineria socială.
Recunoașteți și eliminați amenințările IT externe la adresa companiei dumneavoastră înainte ca acestea să fie descoperite de infractorii cibernetici.
Recunoașteți în câteva secunde ce date sensibile ar putea colecta infractorii cibernetici pentru un atac.
Analiza și apărarea împotriva amenințărilor din informații accesibile publicului, cum ar fi parole, adrese de e-mail și multe altele.
Identificarea și evaluarea complet automată a amenințărilor externe la adresa infrastructurii dvs. IT.
Obțineți informații valoroase despre modul în care atacatorii vă pot spiona și exploata infrastructura.
Testați măsurile interne de securitate IT și evaluați-vă și îmbunătățiți-vă infrastructura IT cu ajutorul raportului detaliat de gestionare.
Testați eficiența măsurilor dvs. de securitate și determinați dacă rețeaua dvs. ar rezista atacurilor.
Analizând dacă și cum malware-ul poate trece neobservat în cadrul rețelelor dvs.
Identificarea și evaluarea complet automată a amenințărilor externe la adresa infrastructurii dvs. IT.
Automatizați complet analiza internă a amenințărilor, astfel încât să puteți identifica proactiv vulnerabilitățile de securitate.
Analizele cuprinzătoare ale amenințărilor cibernetice în cadrul întreprinderii necesită, de asemenea, sensibilizarea angajaților. Campaniile de phishing și formarea periodică ajută la recunoașterea timpurie a atacurilor precum ingineria socială.
Sensibilizați personalul cu privire la atacurile de inginerie socială, cum ar fi phishing-ul, prin campanii de phishing recurente și credibile.
Urmăriți eficiența măsurilor dvs. de sensibilizare cu cifre clare, prezentate în rapoarte periodice.
Nivelul ridicat de autenticitate al campaniilor atinge un nivel excepțional de succes în sensibilizarea forței de muncă.
Analiza cuprinzătoare a amenințărilor cibernetice cu factori umani sau subiecte de sensibilizare selectivă. Alegeți abordarea de securitate IT potrivită pentru compania dvs. în colaborare cu noi.
You need to load content from reCAPTCHA to submit the form. Please note that doing so will share data with third-party providers.
More InformationYou are currently viewing a placeholder content from reCAPTCHA. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.
More Information